Cząstki elementarne.

don't fuck with my heart

bo życie pisze najlepsze scenariusze.

leave a comment »

Mam pomysł na komiks. Chciałabym móc w kilka sekund rozrysować każdą ze scen, jakie układam sobie w głowie. Potrzebna mi magiczna różdżka.

Chcę podziękować S., że nie chciał mnie skrzywdzić. Dochodzę ostatecznie do wniosku, że tak, moja decyzja była dobra, bardzo dobra. Wtedy, potrzebowałam czegoś konkretnego, stałego, wsparcia. I był nim, mimo wszystko, mimo ustalenia pewnych granic, a może dzięki nim właśnie. Wtedy nie byłam gotowa na „fooling around”; teraz czuję, że mogłabym rozdziewiczać osiemnastoletnich chłopców. Obserwuję A. Trochę się boję, że może się sparzyć. Zastanawiam się czy będę miała w tym wszystkim jakąś rolę. Czy rzeczywiście będę musiała sprzątać?

Written by pluszek

15 grudnia 2009 @ 06:13

Skomentuj

