Cząstki elementarne.

don't fuck with my heart

co dalej.

leave a comment »

Dalej nie robię tego, co powinnam robić jako pierwsze, najważniejsze. Chyba boję się zacząć. I tak przepływa mi dzień za dniem, kłamię bez mrugnięcia okiem. Obmyślam, jakie kolejne kłamstwo powiedzieć. Chcę dużo. Od siebie, od życia sporo wymagam, ale boję się.  Z jednej strony wiem, że jeśli się przyłożę, będę mieć to co chcę. Dlatego myślę co dalej robić. Na studia wracam bez dwóch zdań, pytanie – na jaki kierunek? Coraz częściej myślę, że powinna to być animacja.

Od niedawna zwariowałam na punkcie kinematografii koreańskiej. Chwilę później oszalałam na widok tamtejszych bojzbendów. Zadziwiam sama siebie, bo nigdy nie podejrzewałam, że będę słuchać takiej muzyki, że będę się tym zachwycać. Jeszcze pół roku temu, zaśmiałabym się na taki widok, a dzisiaj… chcę więcej. Oszołomiona, starałam się dopatrzyć sensu w mojej nowej pasji. Odpowiedź przyszła dzisiaj – to się musiało stać, wcześniej czy później. Bo ja kocham tańczyć, a gdy usłyszałam dźwięki, zobaczyłam taniec, obudziła się we mnie moja najwieksza pasja – taniec. Uwielbiam. Kocham. Zastanawiam się, dlaczego nigdy nie zapisałam się na kurs. Chociaż akurat odpowiedź jest prosta, banalna nawet. Chociaż zawsze mogłam robić to po swojemu. I myślę o tym, jak dużo zależy ode mnie. Bardzo dużo. Snuję plany na przyszłość. Ale boję się zacząć kończyć to, co powinno być skończone już dawno. Czasu coraz mniej, ale dzisiaj w końcu zaczynam. Wszystko na jedną kartę. Coś jak cliff jumping. I chyba właśnie tego mi trzeba. I kiedyś skoczę z tego klifu. Nie metaforycznie. Realnie. Chcę poczuć jak to jest. A później wypłynąć na powierzchnię. Wiem, że uda mi się to zrobić. Uda mi się, uda. Po prostu.

Written by pluszek

10 grudnia 2009 @ 23:47

Napisane w about other things.

Skomentuj

